Slováci dôverujú Huawei. Predaje značky rovnaké ako pred koronavírusom

kredity

Hoci situácia spôsobená koronavírusom a s ním spojeným utlmením ekonomiky zamiešala kartami aj pri predajoch smartfónov, Huawei už na slovenskom trhu hlási stabilizované čísla. Ide o znak toho, že Slováci novým AG smartfónom výrobcu dôverujú.

Trhom s mobilnými zariadeniami otriasla situácia, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu a následné zatvorenie kamenných obchodov. Vplyv mala aj na predaje spoločnosti Huawei, ktorá patrí medzi dlhodobo najpredávanejšie značky smartfónov na slovenskom trhu.

Predaje Huawei opäť rastú

Koronavírus počas uplynulých týždňov zasiahol takmer do všetkých oblastí trhu, nevyhol sa ani smartfónom a mobilným zariadeniam. Predaje značky Huawei na Slovensku po spustení opatrení v druhej polovici marca zaznamenali prepad o takmer 60 %. Stagnácia však netrvala dlho. “Po jednom týždni začali predaje opäť rásť, na čom má svoj podiel aj nová séria AG smartfónov,” približuje Thomas Liu, country manager Huawei Slovensko.

Postupné uvoľňovanie ekonomiky a vracanie života do normálu sa prejavuje aj v nákupnom správaní, čo dokazujú aj údaje spoločnosti Huawei. V priebehu minulého týždňa sa predaje stabilizovali a dosiahli úroveň ako spred pandémie.

Čoraz viac nákupov na internete

Slováci v uplynulých týždňoch prakticky nemali veľmi kde fyzicky míňať a nákupy sa v zvýšenej miere presunuli do online priestoru. Ani mobilné zariadenia neboli výnimkou.

Kým začiatkom marca tvoril online nákup iba približne 7% zo všetkých predaných zariadení Huawei na Slovensku, v priebehu pandémie toto číslo kontinuálne rástlo. V súčasnosti sa predaj smartfónov Huawei v internetových obchodoch podieľa na celkovom objeme v priemere až 20 percentami.

Slováci veria AG smartfónom

Huawei predstavil koncom marca novú sériu smartfónov P40, známu aj pod názvom AG telefóny. Ten je odvodený od platformy AppGallery, ktorá slúži ako primárny zdroj sťahovania aplikácií, keďže nové Huawei smartfóny neobsahujú Google služby. Rodina smartfónov, pozostávajúca z odľahčeného P40 lite, P40 a top modelu P40 Pro, tvorí v súčasnosti gro portfólia značky Huawei.

“Vnímame dôveru zákazníkov voči Huawei a fakt, že sa predaje po situácii spôsobenej koronavírusom opäť vyšvihli na pôvodné čísla, ju len potvrdzuje. Máme z toho radosť a naďalej robíme všetko pre to, aby náš obchod AppGallery ponúkal čo najširšiu škálu aplikácií na každý deň, vrátane tých od lokálnych vývojárov,” povedal na margo výsledku Thomas Liu, country manager Huawei na Slovensku.

 

Informácie zo sveta Huawei Consumer BG nájdete denne aktualizované na:

URL: https://consumer.huawei.com/sk/
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

 

O Huawei Consumer Business Group

Spoločnosť Huawei poskytuje produkty a služby vo viac ako 170 krajinách, pričom ich využíva viac než tretina svetovej populácie. Pätnásť R&D (výskumných a vývojových) centier v Nemecku, Švédsku, Rusku, Indii, Číne a USA sa stará o inovatívne líderstvo spoločnosti. Huawei Consumer BG je jednou z troch business divízií Huawei a sústreďuje sa na smartfóny, PC a tablety, nositeľné zariadenia a cloudové služby. V roku 2019 sa spoločnosť umiestnila na 2. mieste v dodávkach smartfónov. Pilierom globálnej siete Huawei sú viac než 20-ročné skúsenosti v telekomunikačnom priemysle. Jej cieľom je prinášať najnovšie technológie spotrebiteľom na celom svete.

Written By
More from redakcia

Čo je TOF objektív a ako pomôže zlepšiť fotky zo smartfónu?

Už pri niekoľkých modeloch telefónov ste mali možnosť stretnúť sa s pojmom...
Read More

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *