Po minuloročnom úspechu podporila značka Dove aj v tomto roku mesiac október svojou kampaňou Help a girl, ktorá exkluzívne prebehla v obchodnom reťazci Tesco. Z každého predaného produktu Dove bolo venovaných 5 centov organizácii Chuť žiť, ktorá pomáha osobám s poruchami príjmu potravy.

Načasovanie nie je náhodné a to preto, že 11. október je Medzinárodný deň dievčat. Zákazníci však mohli v priebehu celého mesiaca október nakupovať produkty Dove, v sieti obchodov Tesco s vedomím, že 5 centov z každého predaného produktu poputuje organizácii Chuť žiť.

Informovať, šíriť prevenciu a zlepšovať liečbu porúch prijímania potravy

Poslaním projektu Chuť žiť je zvýšiť informovanosť, šíriť prevenciu a zlepšovať liečbu porúch prijímania potravy na celom Slovensku. Za jeho vznikom stojí Valetína Sedileková, ktorá už ako dieťa trpela mentálnou anorexiou. “Keď nám oznámili, koľko peniažkov sa podarilo aj v tejto koronovej dobe vyzbierať, boli sme veľmi milo prekvapení. Vážime si iniciatívu Dove, Tesca a ľudí, ktorí sa rozhodli podporiť nás kúpou výrobkov. Aj vďaka tejto krásnej podpore budeme môcť pokračovať v našej online poradni, nutričnom programe a verím, že ak sa epidemiologická situácia zlepší, vycestujeme po Slovensku na workshopy. Sami vidíme, že porúch príjmu potravy, ako aj iných duševných porúch, pribúda a sme vďační, že môžeme pomáhať,” uviedla Valentína Sedileková.

Filozofiou značky Dove je už dlhodobo podpora zdravej sebadôvery, preto sa zapája do projektov, v ktorých DNA je pomoc nielen mladým ženám a dievčatám, ale aj mužom a chlapcom so sebaprijatím a zdravým vnímaním vlastného tela. Projekt v ktorom sa značka Dove spojila so spoločnosťou Tesco, aby pomohla vybrať finančné prostriedky a tak podporila fungovanie organizácie Chuť žiť prebehla po minuloročnom úspechu znova, pričom v súčasnosti sa už pripravuje tretí ročník.

Som nesmierne rada, že môžeme podporiť organizáciu Chuť žiť, ktorá podáva pomocnú ruku ľuďom s poruchami príjmu potravy. Radi prispejeme projektu, ktorý tiež usiluje o podporu niečoho tak krehkého, a tak dôležitého, ako je sebedôvera. Značka Dove verí, že krása by mala byť zdrojom sebedôvery a nie úzkosti. Práve z tohoto dôvodu sa v roku 2004 spojila s prednými svetovými odborníkmi z oblasti psychológie, zdravia či vnímania vlastného tela a vytvorila Projekt sebadôvery Dove, ktorý už tri roky pomáha budovať zdravé sebavedomie aj u desiatok tisíc mladých dievčat v Českej a Slovenskej republike.“ uzatvára Eliška Bukovičová, manažérka Projektu sebadôvery Dove.

Cieľom Projektu Sebadôvery Dove je pomôcť dievčatám prekonávať problémy s vnímaním vlastného tela a naplno tak rozvinúť ich potenciál. Tento jedinečný projekt sa v komunikácii opiera o brožúru Sama sebou, ktorá bola vytvorená pre rodičov, v snahe aby vedeli, ako najlepšie komunikovať s dospievajúcimi deťmi.

Žiadny ďalší článok