Značka Dove a Tesco v októbri tohto roku opäť spoja svoje sily

Dove

Po minuloročnom úspechu sa značka Dove rozhodla aj v tomto roku podporiť mesiac október svojou kampaňou Help a girl, ktorá bude prebiehať exkluzívne len v sieti obchodov Tesco. Z každého predaného produktu Dove bude venovaných 5 centov projektu Chuť žiť, ktorá pomáha osobám s poruchami príjmu potravy.

Načasovanie nie je náhodné, 11. októbra je totiž medzinárodný deň dievčat. Zákazníci však môžu v priebehu celého mesiaca nakupovať produkty Dove v reťazcoch Tesco s vedomím, že 5 centov z každého predaného produktu poputuje na projekt Chuť žiť.

Nová žehlička na vlasy Philips Prestige s technologií SenseIQ

Minulý rok vďaka tejto aktivite zástupcovia značky Dove venovali projektu Chuť žiť šek v hodnote 4 812,-€. „Podporu od Tesca a Dove si veľmi vážime. Časť peniažkov šla na náš zimný prevenčný program, tzv. turné po školách, kedy robíme workshopy pre deti a školenia pre pedagógov a odborníkov. Sú komplexné, zahŕňajú osobný príbeh, interaktívne scénky s odborníkom a nutričnú časť, kde sa zase bavíme o hmotnosti, diétach a strave. Cieľom je deťom ukázať, čo poruchy príjmu potravy skutočne sú, prečo sú nebezpečné a že ich hmotnosť nie je najdôležitejšia v ich živote.


Vďaka odborníkom zase vysvetľujeme, ako ľuďom, ktorí sa trápia, pomôcť. Peniažky sme tiež využili na zaplatenie odborníkov pre náš nutričný program, kde preplácame mesačnú nutričnú terapiu pacientom s poruchami príjmu potravy, ktorá je na Slovensku inak pomerne nedostupná a drahá,“ uviedla Valentína Sedileková, ktorá stojí za vznikom projektu.

„Som hrdá, že vo svojich aktivitách môžeme už druhým rokom podporiť práve projekt Chuť žiť. Z realizovaného prieskumu Dove totiž vyplýva, že veľmi veľa dospievajúcich dievčat nie je spokojných so svojím telom, a to je potom zdrojom ich úzkostí. Spravili sme preto lokálny prieskum u dospievajúcich Češiek a Sloveniek vo veku 10 – 17 rokov. Tak ako aj v prípade zbytku sveta, aj v našom regióne miera sebadôvery priamo úmerne rastie s mierou spokojnosti s vlastným telom. Projektom Sebadôvery Dove chceme podporiť zmenu tohoto uvažovania,“ uzatvára Eliška Bukovičová, manažérka Projektu sebadôvery Dove.

Značka Dove verí, že krása by mala byť zdrojom sebadôvery a nie úzkosti. Práve z tohoto dôvodu sa v roku 2004 spojila s prednými svetovými odborníkmi z oblasti psychológie, zdravia či vnímania vlastného tela a vytvorila Projekt sebadôvery. Jeho cieľom je pomôcť dievčatám prekonávať problémy s vnímaním vlastného tela a naplno tak rozvinúť svoj potenciál. Tento jedinečný projekt sa v komunikácii opiera o brožúru Sama sebou, ktorá bola vytvorená pre rodičov, aby vedeli, čo najlepšie komunikovať s dospievajúcimi dievčatami. Viac informácií o projekte nájdete na webovej stránke dove.com/sebadovera.

Zdroj: tlačová správa

Written By
More from redakcia

Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o novej motorola razr

Inovácie sú súčasťou DNA Motoroly. To je dôvod, prečo sme znovuobjavili razr...
Read More

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *